Wednesday, November 14, 2018

A TRIBUTE TO A YOUNG GENTLEMAN, PHUOC THINH



A TRIBUTE TO A YOUNG GENTLEMAN, PHUOC THINH

The aging and yellow leaves say goodbye to the young one
Ah, the infinite love for each other is endless in this impermanent realm 
The incenses defuse with mercy, compassion, and understanding

Treasure every single moment with our loved one, as this is a realm of emptiness.



Mong tất cả quý vị hãy ủng hộ 
Gia đình cố Htr. Thánh Hành - Nguyễn Phước Thịnh

TIỄN HOA LAM PHƯỚC THỊNH

Lá vàng tiễn
 lá xanh đi
Tình thương vô tận 
lâm li vô thường
Hương trầm quyện nỗi xót thương
Sát na này ngộ đoạn trường sắc không.


On Monday, October 15, 2018, the Nguyen family suffered from an unexpected loss of Thinh Nguyen in a terribly tragic car accident. Thinh has left behind his loving wife Thuy, his two-year-old daughter Sumi, his two parents, his siblings, nieces, and nephews, and many other heartbroken family members, friends, colleagues, and GDPT community members. Thinh was a great friend to many, and although his life was short, he has left a lasting impression that will linger on in our hearts.

His wife is currently in trauma ICU from the accident, suffering from broken leg and shoulder and hand fractured. She will have months and years of therapy to recover while going into the life of a single-mother, we would like to help her with any future obstacles through this difficult time. 

Behind Thinh’s goofy and stubborn personality, lies the most kind-hearted individual. Thinh was always welcoming and the people all around him knew that they would be able to turn to him for help in any way.

Although his time with his adorable baby daughter, Sumi, was short, she was his world. 

This page has been set up by the friends and family of Thinh and Thuy because many have been expressing their desire to help the family in need. The time ahead will be rough, and any help is greatly appreciated.

May his soul be at ease knowing that his beloved family is being taken care of.

With love and gratitude,
The Nguyen Family

TƯỞNG NHỚ CỐ HUYNH TRƯỞNG THÁNH HÀNH -NGUYỄN PHƯỚC THỊNH


Vào thứ Hai, ngày 15 tháng 10 năm 2018, Huynh trưởng Thánh Hành - Nguyễn Phước Thịnh bất ngờ từ giã cõi tạm trong một tai nạn xe hơi khủng khiếp kinh hoàng. Thịnh đã để lại người vợ yêu quý của mình, Thúy, con gái hai tuổi Sumi, Cha Mẹ, anh chị em ruột, các cháu gái và cháu trai, và nhiều thành viên khác trong gia đình, bạn bè, đồng nghiệp và những người bạn Áo Lam trong tổ chức GĐPT. Thịnh là một người bạn tuyệt vời đối với nhiều người, và mặc dù cuộc sống của anh ngắn ngủi, anh đã để lại một ấn tượng lâu dài mà sẽ nán lại trong lòng chúng ta.

Vợ anh hiện đang ở trong ICU, bị chấn thương do tai nạn, bị gãy chân, tay và vai. Cô ấy sẽ có nhiều tháng điều trị để phục hồi trong cuộc sống goá chồng, một người mẹ độc thân, chúng tôi muốn giúp cô ấy với bất kỳ trở ngại nào trong tương lai qua thời điểm khó khăn này.

Đằng sau tính cách ngốc nghếch và bướng bỉnh của Thịnh, anh là một cá nhân tốt bụng nhất. Thịnh luôn chào đón và mọi người xung quanh và anh cũng sẵn sàng giúp đỡ mọi người. 

Mặc dù thời gian của Thịnh với con gái đáng yêu của mình, Sumi, thật là ngắn, cô là thế giới của Thịnh. Trang này đã được bạn bè và gia đình của Thịnh và Thúy thiết lập vì nhiều người đã bày tỏ mong muốn của họ để giúp đỡ gia đình trong cơn hoạn nạn. Chúng tôi thành thật cảm ơn tất cả quý vị nhiệt tình ủng hộ tịnh tài và góp lời cầu nguyện.

Cầu mong hương linh cố Huynh trưởng Thánh Hành - Nguyễn Phước Thịnh siêu thoát và an lòng khi biết rằng gia đình yêu quý của anh đang được chăm sóc bởi chúng ta. 

Với tình yêu và lòng biết ơn,

Gia đình họ Nguyễn

No comments:

Post a Comment